Jak vrátit nebo reklamovat zboží?

Na této stránce vám dáme jednoduchý návod, jak postupovat, pokud chcete zboží zakoupené na e-shopu Bakupaka.cz vrátit nebo reklamovat. Plné znění těchto pravidel najdete v našich Obchodních podmínkách.

 

Vrácení zboží

Pokud je zboží technicky v pořádku a pouze jste si jeho nákup rozmysleli, pak můžete odstoupit od smlouvy a zboží vrátit.

  • Od smlouvy můžete odstoupit do 30 dnů od převzetí zboží
  • Odstoupení provedete prohlášením o odstoupení, které nám pošlete na e-mailovou (info@bakupaka.cz) nebo doručovací adresu (Bakupaka, s. r. o., Korunní 119, Praha 3, 130 00).
  • Pokud si nebudete vědět rady, ozvěte se nám a pošleme vám návodný formulář.
  • Zboží musíte následně vrátit na naši doručovací adresu do 14 dnů od odeslání víše zmíněného prohlášení. Náklady za zpětné doručení nesete vy.
  • Zboží musí být nepoškozené, neopotřebené, neznečištěné a pokud to jde, tak v původním obalu.
  • My vám vrátíme zaplacené peníze za zboží také do 14 dnů od přijetí prohlášení. Součástí této částky jsou také náklady na dopravu ve výši nejlevnější možnosti dopravy. S vrácením částky jsme oprávněni počkat, dokud od vás neobdržíme buď zboží nebo doklad o jeho odeslání.
  • Speciální případy, kdy nelze od smlouvy odstoupit ani v prvních 30 dnech (například pokud bylo zboží vyjmuto z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů není možné ho tam vrátit) a ostatní detailní pravidla odstoupení od smlouvy najdete v našich Obchodních podmínkách v článku VI.

Reklamace zboží

Když v balení nenajdete to, co jste si objednali, případně se do 24 měsíců od zakoupení projeví vada výrobku, můžete zboží reklamovat.

  • Reklamaci můžete provést buď osobně nebo poštou, v obou případech vás nejdříve prosíme o spojení se s námi po e-mailu nebo telefonem, abychom se domluvili na vhodném způsobu.
  • My vám následně potvrdíme přijmutí reklamace a pokud to bude možné dáme vám vyjádření okamžitě nebo do tří pracovních dnů; v ostatních případech do 30 dní ode dne přijetí reklamace.
  • Pokud reklamujete podstatnou vadu (tj. pokud byste vadu předvídali, nikdy byste zboží nekoupili), můžete žádat:
    • výměnu zboží za nové
    • opravu zboží
    • přiměřenou slevu z kupní ceny
    • odstoupení od smlouvy
  • U nepodstatné vady, nebo pokud nezvolíte žádnou z výše uvedených možností, máte nárok na opravu zboží nebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.
  • Odstranění případné vady provedeme do 30 dnů od uplatnění reklamace.
  • Není možné reklamovat mj. zboží, opotřebované běžným užíváním.
  • Detailní pravidla reklamace zboží najdete v našich Obchodních podmínkách v článku VII.