Jak vrátit nebo reklamovat zboží?

Na této stránce vám dáme jednoduchý návod, jak postupovat, pokud chcete zboží zakoupené na e-shopu Bakupaka.cz vrátit nebo reklamovat. Plné znění těchto pravidel najdete v našich Obchodních podmínkách.

 

Vrácení zboží

Pokud je zboží technicky v pořádku a pouze jste si jeho nákup rozmysleli, pak můžete odstoupit od smlouvy a zboží vrátit.

  • Od smlouvy můžete odstoupit do 30 dnů od převzetí zboží
  • Odstoupení provedete prohlášením o odstoupení, které nám pošlete na e-mailovou (info@bakupaka.cz) nebo doručovací adresu (Bakupaka, s. r. o., Korunní 119, Praha 3, 130 00).
  • Pokud si nebudete vědět rady, ozvěte se nám a pošleme vám návodný formulář.
  • Zboží musíte následně vrátit na naši doručovací adresu do 14 dnů od odeslání víše zmíněného prohlášení. Náklady za zpětné doručení nesete vy.
  • Zboží musí být nepoškozené, neopotřebené, neznečištěné a pokud to jde, tak v původním obalu.
  • My vám vrátíme zaplacené peníze za zboží také do 14 dnů od přijetí prohlášení. Součástí této částky jsou také náklady na dopravu ve výši nejlevnější možnosti dopravy. S vrácením částky jsme oprávněni počkat, dokud od vás neobdržíme buď zboží nebo doklad o jeho odeslání.
  • Speciální případy, kdy nelze od smlouvy odstoupit ani v prvních 30 dnech (například pokud bylo zboží vyjmuto z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů není možné ho tam vrátit) a ostatní detailní pravidla odstoupení od smlouvy najdete v našich Obchodních podmínkách v článku VI.

Reklamace zboží

Když v balení nenajdete to, co jste si objednali, případně se do 24 měsíců od zakoupení projeví vada výrobku, můžete zboží reklamovat.

  • Reklamaci můžete provést buď osobně nebo poštou, v obou případech vás nejdříve prosíme o spojení se s námi po e-mailu nebo telefonem, abychom se domluvili na vhodném způsobu.
  • My vám následně potvrdíme přijmutí reklamace a pokud to bude možné dáme vám vyjádření okamžitě nebo do tří pracovních dnů; v ostatních případech do 30 dní ode dne přijetí reklamace.
  • Pokud reklamujete podstatnou vadu (tj. pokud byste vadu předvídali, nikdy byste zboží nekoupili), můžete žádat:
    • výměnu zboží za nové
    • opravu zboží
    • přiměřenou slevu z kupní ceny
    • odstoupení od smlouvy
  • U nepodstatné vady, nebo pokud nezvolíte žádnou z výše uvedených možností, máte nárok na opravu zboží nebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.
  • Odstranění případné vady provedeme do 30 dnů od uplatnění reklamace.
  • Není možné reklamovat mj. zboží, opotřebované běžným užíváním.
  • Detailní pravidla reklamace zboží najdete v našich Obchodních podmínkách v článku VII.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení